Przede wszystkim, mam nadzieję, że przeczytaliście wcześniej "Przeczytaj, zanim kupisz!". To dobry wstęp do tego rozdziału.

Dostawa:

1. Dostawę zakupionych towarów realizujemy tak szybko, jak to możliwe. W praktyce oznacza to, że towary dostępne od ręki wysyłamy przeważnie w ciągu dwóch dni roboczych od zaksięgowania wpłaty (ale w regulaminie zastrzegamy sobie prawo do wysyłki do 14 dni roboczych-  patrz "Regulamin" ze względu na- "Przeczytaj, zanim kupisz!") Proszę zwrócić uwagę, że w opisach niektórych produktów znajdują się informacje o przedłużonych terminach dostawy. Często pojawia się również "Produkt dostępny na zamówienie". Znaczy to tyle, że może go nie być na magazynie i wtedy musimy go zrobić- w zależności od stopnia skomplikowania produktu oraz naszej obecności w warsztacie jego wyprodukowanie może trwać od dodatkowych kilku dni do nawet kilku miesięcy. Ale uwaga, może być też tak, że produkt aktualnie mamy i wyślemy go szybko. Zawsze widząc informację "Produkt dostępny na zamówienie" zapytaj nas o jego realną dostępność. 

2. Dostawy dokonujemy przy udziale następujących przewoźników:

a. Poczty Polskiej (listami priorytetowymi poleconymi, "paczkami +" w przypadku klientów z Polski oraz zagranicznymi ekonomicznymi dla klientów spoza kraju).

b. Kurierów UPS, DHL, DPD a na życzenie klienta, również innych (tylko dla klientów z Polski).

c. Paczkomatów InPost (tylko dla klientów z Polski).

3. Ceny dostaw od poszczególnych przewoźników wyświetlają się po wyborze opcji zapłaty przy realizacji zamówienia. W celu wyliczenia całkowitych kosztów dostawy nasz system bazuje na cennikach poszczególnych operatorów- nie ponosimy odpowiedzialności za zmiany w nich wprowadzane (np. to, że raz Państwo zapłacili X zł za wysyłkę nie oznacza, że po pół roku za taką samą wysyłkę koszt nie będzie wynosił X+Y zł, ze względu na podwyżkę cen usług danego operatora).

4. Termin dostawy towarów przez w.w pośredników wynikach z ich wewnętrznych regulaminów i przeważnie wynosi 2-3 dni robocze dla klientów z Polski i 7-8 dni dla klientów z zagranicy, przy czym nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia powstałe z ich winy (sami wiecie, jak działa Poczta...).

5. W celu ułatwienia dostawy bardzo prosimy o podawanie numeru telefonu kontaktowego (dla kuriera oraz dla nas, jeśli będziemy musieli o coś dopytać przed wysyłką) oraz poprawnych adresów wysyłki (najlepiej z wyszczególnieniem, co jest nazwą ulicy, co nazwą miejscowości etc. jeśli zamówienia składane są z pominięciem formularza zamówień. Wbrew pozorom, to nie zawsze jest oczywiste, szczególnie w przypadku zamówień zagranicznych).

6. W przypadku wyboru paczkomatu Inpost prosimy o podanie jego adresu lub numeru. Przy braku takiej informacji, paczkę wysyłamy do paczkomatu, który mapy google wskażą jako najbliższy do wpisanego przez Was adresu.

Płatności

1. Płatności w sklepie można dokonywać trzema metodami:

a. robiąc tradycyjny przelew na dane podane w formularzu przy wybraniu tej opcji płatności.

Dane do wpłaty w tym przypadku to:

Joanna Żurek

Wola Zabierzowska 198

32-007 Wola Zabierzowska

konto NEST bank 51 1870 1045 2078 1074 1326 0001

b. za pomocą szybkich płatności internetowych PayPal- zgodnie z regulaminem tego serwisu.

c. za pomocą kart płatniczych przy pośrednictwie systemu PayPal- zgodnie z jego regulaminem. 

2. Możliwa jest też płatność przy odbiorze (również osobistym) po uprzednim skonsultowaniu tego z nami mailowo bądź telefonicznie (ustaleniu czasu i miejsca).

W razie jakichokolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: 

institorium@gmail.com

tel. 792 72 60 72, for English (+48) 604 168 588